marți, 18 ianuarie 2011

Ce spun firmele de foraj inscrise deja?

Ce spun clienti nostrii despre colaborarea cu EUforaje.ro?
Despre EUforaje.ro - Intrebari frecvente
Vlad Joanta - Director General
SMART INDUSTRIES CONSULTING - Antreprenoriat Constructii civile
" Am considerat oportuna promovarea firmei noastre pe website-ul www.EUforaje.ro, deoarece compania noastra ofera si servicii de foraj de mica si mare adancime pentru alimentare cu apa. Prin serviciile de foraje si desnisipari prezentate in EUforaje.ro am sustinut implementarea orientarii pe produse si servicii, iar acest website reprezinta un excelente canal de comunicare cu piata noastra tinta.
Aceasta campanie de promovare ne-a oferit posibilitatea de a comunica eficient publicului nostru tinta serviciile pe care le prestam, atragand astfel mai multi vizitatori catre website-ul companiei noastre si, in final, mai multi clienti. "

Dan Budeanu - Director General -  Exotic Construct
Exotic construct este o firma de foraje puturi apa din Bucuresti.
"La inceput am foarte reticent in a promova afacerea noastra pe acest site deoarece nu credeam ca imi va aduce nici un client. Am avut la dispozitie promovare gratuita timp de o luna pentru a ma convinge de adevaratul potential al acestui site www.EUforaje.ro, timp in care am avut cereri de foraj din diferite locatii din tara"

Andrei Durlut - Director Vanzari - SC OCTOPOD CONSTRUCT
Aprecieri asupra colaborarii cu www.EUforaje.ro
Unde am aflat despre acest site ??
Foarte simplu cautam pe internet foraje si am descoperit acest site pe primele pozitii in google.
Noi doream sa ne imbunatatim afacerea cu foraje orizontale si sa ne promovam cit mai eficient,
produsele din domeniul forajelor de subraversare prin foraj orizontal dirijat.

Care a fost aprecierea problemei pentru care am solicitat ajutorul?

Ne-am intilnit in scopul consultantei despre modul de abordare si rezolvare a problemei. Spre
surpriza noastra aceasta întîlnirea a tinut mai mult de trei ore, dandu-ne seama ca sunt multe lucruri noi si subtile de abordat. Motiv pentru care am hotarit sa adincim colaboarea si rezultatul il poate vedea oricine pe internet. La doar cateva saptamani dupa lansarea promovarii in cadrul portaluluio EUforaje.ro suntem usor de gasit in internet dupa multe cuvinte cheie si toti cei cu care intram in contact ne apreciaza si ne respecta brandingul.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu